2013-11-27 (megvalósulási terv)

Kedves kolléganők, Kollégák!

A Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal építésigazgatási ügyfélszolgálata az alábbiakra hívta fel a figyelmünket:

Használatbavételi engedélyezési eljárás során az építési engedélyhez nem kötött módosítások miatt megvalósulási tervdokumentációt kell készíteni.

(A 312/2012. (XI. 8.) Korm. rendelet 8. melléklet, III. fejezet 8. pontja:
Használatbavételi engedélyezési, tudomásulvételi dokumentáció
Ha a kivitelezés során – építési naplóba bejegyzetten – módosított építési engedélyezést nem igénylő eltérés történik, a használatbavételi engedélyezéshez, tudomásulvételhez a megépült állapotot dokumentálni szükséges. Irányadó az építési engedélyezési dokumentáció tartalma.
)


2013. január 01-től az ÉTDR bevezetésével terveket csak elektronikus formában (PDF/A) lehet a rendszerbe feltölteni, vagy az ügyfélszolgálaton leadni.

(A 312/2012. (XI. 8.) Korm. rendelet 8. § (5) szerint:
Az engedély iránti kérelmet mellékleteivel egy időben kell benyújtani. Az építészeti-műszaki dokumentációt kizárólag elektronikus formában, adathordozón vagy az ÉTDR rendszerbe való feltöltéssel lehet benyújtani.)

Kérlek Benneteket, hogy a fenti rendelkezést tartsátok be! Amennyiben nem az ÉTDR-be töltitek fel a megvalósulási tervet PDF/A formátumban, úgy az ügyfélszolgálaton hasonló formátumban, elektronikus adathordozón - ne papír alapon - adjátok le a dokumentációt aláírólappal együtt. Az ügyfélszolgálaton elvileg nem digitalizálnak papíralapú terveket, papíralapon - s ez minden eljárásra igaz - csak a kérelmet lehet leadni!

Üdvözlettel: Németh László

Share

Vissza

Partnereink

Társkamarák

©2012 | Fejér Vármegyei Építészek Kamarája